Trenerutdanning

Vi gratulerer 32 kandidater med plass på NFFs UEFA A-lisens utdanning, som starter i Bergen i juni. Det var  150 søkere til årets kurs.

Lars Lagerbäck og Per Joar Hansen har delt sine erfaringer med deltakerne på UEFA PRO-lisens utdanningen.

Nok en gang kommer World Football Academy med den kontroversielle nederlenderen Raymond Verheijen for å holde kurset «Football tactics Periodisation & football braining». Modul 2 arrangeres på Jessheim Stadion 9-10 februar.

Et nytt kull med 31 nye UEFA A-lisens trenere hadde nylig sin avsluttende samling i Oslo.

18 topptrenere er i gang med UEFA Pro-lisensutdanningen. Sist helg sto praksis og ledelse på treningsfeltet på programmet.

NFF har tatt ut 16 trenere som får delta på årets UEFA Keepertrener B-lisens.

Sammen med Norsk Tipping skal Norges Fotballforbund (NFF) nå gjennomføre en kampanje for å utdanne enda flere grasrottrenere i norsk fotball.

Sørlandsfotballens Venner støtteforening har i løpet av to år bidratt til at cirka 1 100 grasrotfotball- og foreldretrenere har fått delta på gratis trenerkurs. I sum betyr det at nærmere 12 000 barn i Agder-fylkene har fått tilgang til mer skolerte og motiverte fotballtrenere. Nå hiver Troms og Telemark seg på ideen!

Ved innledningen til høstsesongen har NFF gjennomført to av sine UEFA B-lisens kurs, henholdsvis i Trondheim og i Tromsø fra 5. til 18. august.

Norges Fotballforbund skal ta opp inntil 32 nye deltakere på UEFA A-lisens trenerutdanning, med oppstart i juni. Nå kan du søke om plass på årets kurs.

NFF har tatt ut 18 trenere til det kommende UEFA PRO-lisens kurset, som starter i oktober. Her ser du hvem som skal delta.