NY BIL: Daglig leder Teddy Moen kjører selv Nissan Qashqai. Her sammen salgsansvarlig Øyvind Lien og daglig leder Kenneth Abrahamsen ved Sørlandets Bilsenter. Foto: Privat
Teddy Moen
Daglig leder Norsk Fotballtrenerforening

- Vi er meget tilfreds med å få med Nissan videre på laget med Trenerforeningen. Dere biler er ikke bare flotte å se på, prisnivået på dem er også kjempebra. Og når vi i tillegg kan tilby ekstra gode betingelser for våre medlemmer, synes jeg det er gøy å samarbeide med Nissan

Fotballkonsulent Geson er den som har forhandlet frem den nye avtalen med Nissan Nordic Europe.

- Sammen med deres norske filial i Asker, har Trenerforeningen fått på plass en rammeavtale med gode betingelser for medlemmer ved kjøp og leasing av bilmodeller fra Nissan.

Anders palmgren Geson 002Fotballkonsulent Geson ønsker å berømme Anders Palmberg som er account manager fleet i Nissan Motor Corporation, for det gode samarbeidet mellom partene.

Hva gjør jeg for å få rabatt?

For å kunne handle bil med disse betingelsene, må det fremvises skriftlig bevis/dokumentasjon på at du som medlem har kjøregodtgjørelse eller annen form for bilkompensasjon gjennom sin fotballklubb eller forening/idrettslag.

Den 6. september lanserer Nissan den nyeste utgaven av Nissan Leaf i Japan, mens Europa- lanseringen vil skje noe senere i september. Nissan har denne sommeren lansert sin nye Nissan Micra, og til høsten kommer det oppgraderte utgaver av både Nissan Qashqai og Nissan X-Trail. Det kan også nevnes at Nissan kan levere et bredt spekter av varebiler og pick-up’er.

Forhandlere på nett

Nissans forhandlere i Norge er informert om rammeavtalen med NFT og vil være behjelpelige med prøvekjøring, tilbud og andre spørsmål fra foreningens medlemmer om bilmodellene etc til. Mer informasjon om forhandlernettverk på www.nissan.no

For henvendelser angående kjøp av bil kontaktes din nærmeste Nissan forhandler.