FRAMOVER: AaFK ser videre framover og søker nå etter utviklingsleder i 100% stilling. Foto: AAFK.NO

AaFK har vært i en rivende utvikling siden 1990-tallet, og har vært sammenhengende i Eliteserien siden 2007, med fjerdeplasser i 2010 og 2013 som beste plasseringer. AaFK vant Cupfinalen både i 2009 og 2011.
  «AaFK er hele Sunnmøres samlende fotballstolthet. Ingen merkevarer er mer synlige, mer omtalte, mer diskuterte eller med et større potensial for videre utvikling! Klubben har raskt tatt store steg, takket være dyktige ledere, spillere, medarbeidere, medlemmer, frivillige, samarbeidspartnere, tilskuere, presse, kritikere og motstandere.
  AaFK er klubben og merkevaren som engasjerer de fleste, og det har vi tenkt å fortsette med! AaFK - gjør noe med deg», skriver klubben på sin egen hjemmeside i forbindelse med at de nå søker etter utviklingsleder i full stilling.

Den nye utviklingslederen får en sentral rolle i implementeringen av klubbene strategier for spillerutvikler, og blir blant annet faglig og administrativt ansvarlig for arbeidet i klubbens ungdomsavdeling.
  AaFK ønsker å få sin nye utviklingsleder på plass snarest mulig, og søknadsfristen er 8. oktober.